Zarejestruj
się u nas lub też
zaloguj
, jeśli posiadasz już konto.
Forum Forum o motorowerach i nie tylko Strona Główna
->
Problemy ogólne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Motorowery
Nasze maszyny
Inne motorowery
REGULAMIN FORUM
Tuning-przeróbki
----------------
Mechaniczny
Wizualny
Mechanika
----------------
Patenty
Problemy ogólne
Techniczne
Elektryka
Naprawy
Inne
----------------
Przywitaj się
Zloty, spotkania
Przy piwie
Download
Nasze przygody z motorowerem
Kosz
Humor
Giełda
----------------
Sprzedam lub kupię
Giełdy
O forum
----------------
Ogólne
Ogłoszenia
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Spec
Wysłany: Śro 23:18, 23 Sty 2008
Temat postu:
jak jest hujowy cylinder to puchnie pod wysoką temperaturą nie powoduje to tylko złe dotarcie ale też hujowy materiał
rumun
Wysłany: Sob 22:28, 01 Wrz 2007
Temat postu:
i h..j jak to możliwe że cylinder ci puchł??
I love s51
Wysłany: Pon 23:02, 30 Lip 2007
Temat postu: Muł.
Miałem muła ale się go pozbyłem kupując nowy cylinder w stary mi puchł po nagrzaniu było mulenie się na wolnych obrotach.Jest więcej powodów mułów ale mi akurat się przytrafił ten kosztowny spowodowany był złym dotarciem cylindra.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
(C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by
JR9
for
stylerbb.net
&
Programosy
Regulamin